Liikkumalla kuntoon!

Säännöllinen ja monipuolinen liikunta edistää toimintakykyä ja terveyttä.

Kestävyysliikunta

  • kehittää hengitys- ja verenkiertoelimistön kuntoa
  • edistää sydämen, verisuonten ja keuhkojen terveyttä
  • parantaa veren rasva- ja sokeritasapainoa
  • auttaa painonhallinnassa.

Lihaskuntoa ja liikehallintaa kehittävä liikunta

  • parantaa lihasvoimaa ja lihaskestävyyttä
  • kehittää notkeutta
  • harjoittaa tasapainoa
  • lisää luun lujuutta
  • edistää tuki- ja liikuntaelimistön terveyttä.

Liikunta vaikuttaa myös psyykkiseen hyvinvointiin. Liikkuminen mm.

  • kohentaa mielialaa ja vireystilaa
  • parantaa unen laatua
  • lievittää stressiä
  • helpottaa masennusoireita.

lähde: www.ukkinstituutti.fi

Mitä tarjoan?

Liikuntapalveluinani tarjoan monenikäisille-ja tasoisille liikkujille monipuolisia kuntoa ja kestävyyttä kehittäviä ryhmäliikuntatunteja, tanssillisista tunneista lihaskuntotunteihin. Palveluihin kuuluu myös yksilöohjaukset ja erityyppiset spesiaaliohjaukset, mm. polttariryhmienohjaukset.

Ohjaukset suunnitellaan aina asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaan, mutta minulta löytyy myös paljon valmista materiaalia mitä pystyn käyttämään nopeallakin varoitusajalla.

Tuntini ovat lähtökohtaisesti selkeitä, helppoja ja hauskoja, mutta asiakkaan tarpeiden mukaan sisältöön saadaan aina astetta enemmän haastetta. Välineinä käytämme omaa kehoa, joten tunnit pystytään järjestämään melkein missä vain.

OLETKO VALMIS?!

Lisää tietoa ryhmäliikunnasta täältä!

Liikuntapalveluiden hinnaston löydät täältä!